maandag 3 september 2012

Nieuw schooljaar


Hallo  ik  ben  Juliane.
Ik ben 10 jaar. En ik heb de eerste schooldag mogen meemaken in de klas van meester Rik, samen  met nog 21andere kinderen er bij.
Ze zijn allemaal heel tof en weet je wat ik zo leuk vind ?   
Dat er elk schooljaar nieuwe gezichten zijn, meestal lieve,  soms boze of bange zoveel dat ik het zelf niet meer weet.
Ik hoop dat al die lieve kinderen mijn vriendinnen willen zijn zodat
we samen, zoals vandaag,
nog veel leuke dingen mogen doen in de klas van meester Rik.
Vandaag hebben we ook geoefend op tafels en splitsen van
getallen.
Met dank aan Febe M voor het helpen schrijven van deze blog.

_____________________________________________________________________________

 

 
 Hallo beste lezers ik ben Tessa. 
Ik ga jullie vertellen hoe mijn eerste schooldag  is verlopen .
Het was heel fijn ik heb heel veel vriendjes en vriendinnetjes leren kennen .
Ze hebben mij nieuwe kleedjes aan gedaan en ze hebben me heel
fel verwend.  Ik vond dat best wel fijn .
Ik heb kennis gemaakt met Joy, Britt, Femke, Roxanne en nog andere leuke kinderen.
Ik mocht samen met Febe en Shana op de foto.
Dat was heel fijn en de meester vond de foto's heel  leuk .
Meester Rik ken ik al wat langer dan men lieve vriendinnetjes en vriendjes.  Iedereen had me wel graag. 
We moesten ons  ook voorstellen in het Frans. 
Dat was tof !
't Was wel nieuw voor mijn vriendjes en vriendinnetjes maar  ze
deden het al goed.
Dat was het dan, daaaaaaag !
Hier nog enkele mooie foto's van ons.














Oh, Shana D, bedankt voor het helpen schrijven van deze blog.
 
 



 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten