woensdag 5 september 2012

Startdag


Ik, Juliane 
 
heb samen met Benny en Tessa en de rest van school meegedaan aan de instapdag.

Wij waren natuurlijk de mascottes van 5C.
 

Al mijn vrienden en vriendinnen deden hun best om er een leuke voormiddag

van te maken .
 

In het begin hebben wij een papieren bril ingekleurd. Ik heb ook geholpen

met inkleuren. Er zijn ook hele mooie brillen bij.

Daarna zijn we spelletjes gaan spelen. Bijvoorbeeld: wie is het, zeeslag, micado…
 
 
We hebben ook gedanst een leuk fotospel gedaan.
 

Er waren foto’s van de juffen en de meesters toen ze  klein waren.

 

 
 
 
 
 
 
Wij moesten raden welke foto bij welke juf of meester hoorde.

Op het einde van de voormiddag kwam iedereen samen in de Zegestraat om deze leuke instapdag af te sluiten.

Juliane

Bedankt, Roxanne om het helpen schrijven van deze blog.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hallo,  ik ben Tessa.



Ik heb met spelletjes mogen meedoen en het was leuk.
Ik heb met verschillende kinderen mogen meedoen en kwartetten
vond ik het leukste !
Op het einde van de dag waaide de wind door mijn haar.



Dank aan Mieke omdat ze zo goed voor mij gezorgd heeft.
Ik wil Marieke ook bedanken voor het helpen schrijven van deze blog.
Ik hoop dat er nog veel van die leuke dagen zullen volgen.


Tessa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten