woensdag 21 december 2011

Benny en Egzon oefenen met juf Sanne de Nederlandse taal

Hier met Benny,

Vandaag was juf Sanne Egzon komen helpen voor Nederlands.

Toen Egzon het alfabet moest oefenen, is hij mij komen halen.

Samen lukte het beter.



Het was fijn en juf Sanne was ook een goede juf voor Egzon en mij.

Egzon heeft mij ook verteld over een toets die hij moest maken van juf Sanne.



Hij vond het niet zo moeilijk.

Juf Sanne, Egzon en ik hebben ook met het woordenboek geoefend.



Egzon heeft heel goed zijn best gedaan.

Toen we klaar waren kwam meester Rik terug met de kinderen.

Ze waren in de Zegestraat gaan oefenen voor een verrassingsfeest.

Ze waren allemaal kletsnat.

Dank je wel meester Rik voor het maken van de foto's.

Dank je wel Egzon met het helpen schrijven van deze blog.

Groetjes van Benny.

P.S. Heb je het filmpje gezien van toen ik (zogezegd !) ziek was ? Bekijk hier het leuke filmpje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten