maandag 5 december 2011

Sinterklaasfeest

Dag vriendjes,

Benny hier

Vorige vrijdag mochten Juliane en ik mee naar het sinterklaasfeest in de Zegestraat.
Toen we aankwamen kwamen er twee pieten op een rode vespa binnengereden.


Een andere piet reed op een klein stepje.  Erg grappig.
Eenmaal binnen begonnen we te zingen.
Plots hadden juf Kristien en juf Stephanie al van ver ruzie maken.


Ze wilden ook geschenkjes zoals de kinderen. 
De Sint en de pieten besloten dat ze de geschenkjes dan maar moesten verdienen
door mee te doen aan een wedstrijd leerkrachten - kinderen.
Dat verliep vlot want er waren super leuke dingen bij en ik heb gezien dat er zelfs van elk team een geheim wapen had.
Zo was Gabie, het broertje van Ghislain, de' joker' voor de leerlingen.


Hij kon goed dansen.  De leerkrachten waren grappig verkleed.
Onze meester had zich verkleed in een non.  Keigrappig.
Verder was er nog een dance-battle


en een dans met fluo-effecten.


Juliane en ik waren superblij dat we er weer bij mochten zijn.


Kijk maar naar het filmpje dat onze meester heeft gemaakt. 

 
gr Benny
en dank aan Audrey die me heeft geholpen met het schrijven in de blog.



_____________________________________________________________________________


Hallo vriendjes

Hier Juliane.

Vrijdag  was het een super dag want wij mochten zoals mijn vriendje Benny al vertelde
mee naar het sintfeest in de Zegestraat.
Sarah heeft goed voor me gezorgd toen we op de speelplaats waren.
 

Benny en ik hadden toch gemerkt dat vele kinderen zenuwachtig waren omdat ze
moesten optreden voor de Sint.
Maar eens op het podium waren de zenuwen al snel weg, vertelde Vlada me.
Benny en ik hebben echt genoten van de optredens.
Hier zie je ons samen met Nyah.
Na het feest trokken we met z'n allen terug naar de Kiewitstraat.
Daar aangekomen wachtte ons opnieuw een verrassing :
... Er lagen letterkoekjes en een spelletje voor elk kind.
Benny en ik mochten meespelen met de kinderen.  Erg lief, niet ?
Dank je wel lieve kinderen.    Het was echt super fijn, een dag om nooit te vergeten.

Daag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tot de volgende keer!!!  
En Vlada, weer al eens bedankt voor het helpen maken van deze blog.
P.S. Hier nog meer foto's van het feest.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten