dinsdag 20 december 2011

Benny & Juliane naar de dokter

Hallo vriendjes,

Hier Juliane

Vorige vrijdag waren zowel Benny, Chilly en ikzelf ziek.
Ik was verkouden en had buikpijn, Benny had  buikpijn en hoofdpijn.
En ons sneeuwpopvriendje Chilly had ook al buikpijn.
We waren echt heeeeeeeel ziek.  Echt niet fijn.
Dus zijn we naar de dokter geweest.


Eerst was ik een de beurt.  Ik kreeg een spuitje. Dat was eng.
Benny moest natuurlijk stoer doen.  Hij was zogezegd niet bang.
Maar ik weet wel beter, hoor.
En toen kwam Chilly.  Die kon natuurlijk niks zeggen maar was toch ook wel een beetje bang.
Door mijn ziekte kon ik niet naar het ballet en Benny niet naar de voetbaltraining.


Hopelijk zijn we allemaal genezen tegen vrijdag, want dan is het KERSTFEESTJE in onze klas,
en dat willen we niet missen, zeker niet met al die leuke kinderen van 5c !

   Filmpje


Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag Groetjes Juliane 

P.S. Bedankt, Lisa voor het helpen schrijven van onze blog.
   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten