dinsdag 13 december 2011

Een nieuw vriendje

Hallo vriendjes hier Juliane.

Wij hebben vandaag kennis gemaakt met een nieuw vriendje : Chilly de sneeuwpop.
Hij is echt leuk.
Benny en ik hadden tijdens de grote speeltijd foto's gemaakt met Vlada, Nahla, Audrey
en natuurlijk ook met ons nieuw vriendje Chilly.

Er kwamen twee meisjes van het 6de om met ons een toneeltje te doen.
Het heet: 'Ik heb een banaan in mijn oor'.
Wij hebben het goed gedaan hoor.  Kijk maar...

                                                                                               Toneeltje
Wij hebben het toneeltje nog eens overgedaan met Vlada en Audrey.
Het was echt kei leuk.
Kijk maar...
Hopelijk mogen Benny en ik de volgende keer nog eens met Chilly spelen.
Daag!!!!!!!!!!  Tot de volgende keer.
_________________________________________________________________

Hallo ik ben Chilly de sneeuwpop ,
Ik ben een van de vriendjes uit 5c
Spijtig is mijn mond altijd dichtbevroren.
Maar typen kan ik wel hoor, zeker als Audrey en Vlada me hiermee helpen.
Het is ook de eerste keer dat ik in de blog schrijf .
Wat je wat ik leuk vond ?  Iedereen wou direct vriendje zijn van mij.
Net zoals vorig jaar zijn het weer allemaal erg leuke kinderen.
In de middagpauze mochten ik samen met Audrey , Vlada, Nalha , Caroline , en Sarah k 
het publiek zijn voor het toneeltje van mijn vriendjes.  Dat was erg grappig.
  
Wij hebben ook nog enkele leuke foto's met de kinderen mogen maken.
                          





















Na de middagpauze moesten de kinderen van 5c een onverwachte luistertoets maken.
En wij : Benny, Juliane en ikzelf mochten de kinderen helpen.  Tof hé ?
                                                    













Dankzij mijn vrienden had ik een superleuke dag.
Groetjes, Chilly

P.S Ik zou graag nog eens met de kindjes van 5c spelen, want het was echt leuk.
Geloof me maar. 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten