vrijdag 25 november 2011

Audities Sintfeest

Hallo beste vriendjes

Hier Juliane

Hallo, hier zie je me met mijn nieuwe kleertjes.
Dank je wel, Nahla.
Vandaag was het een speciale dag voor de deelnemers van de audities voor het Sinterklaasfeest.

Heel veel vrienden en vriendinnen van ons hadden zich ingeschreven.
Bijna iedereen was zenuwachtig.
Toen de middagbel ging zijn Vlada, Nahla, Caroline, Caesy, Sarah K en Keana zich meteen al gaan omkleden.  Keana ging met haar sokken naar buiten in de rij staan.
Ze zei dat ze geen tijd had om haar schoenen aan te doen. Die Keana toch !
De middagpauze kon niet snel genoeg voorbij gaan.
Audrey was zo zenuwachtig dat ze om de 10 minuten vroeg hoe laat het is.
Eindelijk kon iedereen naar de zaal. Benny en ik mochten ook mee.
De show was prachtig.  Iedereen deed erg goed zijn best.
De meester heeft alles gefilmd en heeft ook foto's gemaakt.






 





Op het einde hebben we op het podium de pietengym mogen dansen. Dat was erg leuk.



Dan was het tijd om te stemmen.
Benny en ik kregen geen aparte stembrief.
Ik heb wel mogen zien op wie Vlada gestemd heeft.
Maar ik mag niets verklappen, hoor.
Wij zijn allemaal zo nieuwsgierig naar de uitslag van de stemming.
Spijtig dat we tot maandag moeten wachten

Tot de volgende keer.

Daag!!! d-]

Geen opmerkingen:

Een reactie posten