dinsdag 15 november 2011

Sportklassen 5C - dag 2

Hoi kinderen, ik ben het Benny.


Vandaag hadden de kinderen hun tweede dag in de sportweek .
De kinderen  mochten eerst een opwarmingsoefeningetje doen.
Wij mochten ook mee doen, tof he  !
Daarna begonnen we met de eerste sport : honkbal.



Juliane en ik mochten niet mee doen maar de kinderen die uit waren kwamen
al gauw naar ons toe.  



Zo konden we samen supporteren voor ons team.
's Middags mocht ik bijten in de boterham van Audrey.
Nu konden we er terug tegenaan. 




 









De tweede sport was mini-tennis.
De kinderen moesten eerst een paar basisoefeningen doen.
Wij mochten eerst niet meedoen maar de meester gaf ons een dikke knuffel tegen de verdriet.


Uiteindelijk noch een beetje les en dan naar huis.
In de auto mocht ik bij mijn vriendin Audrey op schoot.
Toch beter dan in die stinkende koffer van de meester.  Niet door vertellen hĂ© ! 
Ik vond het weer een super dag  !
Groetjes van Benny.


En natuurlijk een bedankje aan Audrey die me heeft helpen schrijven aan deze blog.
Hihi, daaag en misschien tot morgen...


Hallo beste vriendjes,

Ik ben Juliane en ik kan vlieeeeeeeeeeeeeegennnnn....



Terwijl Audrey Benny hielp met de blog, heeft Vlada mij nog maar eens geholpen.



Vandaag was onze tweede dag dat wij op sportklassen zijn.
We startten de dag met een les over de bloedsomloop.




We kregen eerst een leerrijke tv-les te zien over de bloedsomloop.
De filmpjes kan je ook terugvinden op de schoolwebsite.
Na deze les heeft monitor Gerry honkbal met ons gedaan.
Wij mochten alleen meedoen met de opwarming.
Er waren twee groepen de Boys at Girls en de Titi's.
Een grappige naam Titi's.
Vlada zat bij de Boys at Girls.


Uiteindelijk hebben de titi's gewonnen en hun prijs was...
de matjes op de kar leggen. Hihi;-] Die meester Gerry toch !
Na de middag konden we zien hoe onze vrienden leerden tennissen.


Het was echt leuk om te zien.
Mini-tennis is de ideale manier om het echte tennis onder de knie te krijgen.
Na de sportles leerden we nog over tijd-afstand-snelheid.
Ik mocht Vlada helpen om te schrijven.
En zo eindigde onze tweede leuke dag.
Zoals wij ook de vorige keer hebben geschreven
hopen wij dat het super fijn wordt de andere dagen.

DAAG!!!!

Tot morgen.

P.S  Ik heb in Vlada haar sportklassen boekje geschreven :
geschreven door Juliane [ dan een hartje getekend] voor Vladaxxxx
Oh ja, het eerste filmpje is bijna klaar.  Nog een uurtje geduld.
        Tot dadelijk !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten