woensdag 16 november 2011

Sportklassen 5C - dag 3

Dag kinderen ,


Vandaag was het de derde sportdag voor onze vrienden .
Eerst kregen wij en de kinderen les over de spijsvertering.
Dat was erg leerrijk. 
Nu weet m'n vriendin Audrey dat voedsel erg belangrijk is voor je lichaam.
We moesten goed opletten want op het einde kregen we een quiz.
Sommige dingen waren wel wat moeilijk.
Na de quiz moesten de kinderen  schrijven in hun  bundel.
Ik mocht Audrey wat helpen en Juliana hielp Caroline.
Daarna mochten we het filmpje van maandag bekijken.
Spijtig dat het geluid niet werkte. 

Dan was het tijd voor turnen en airtrack.
Juliane en ik mochten meedoen van meester Sam.
Ik durfde eigenlijk niet goed, maar met de hulp van onze vrienden lukte het wel.


Het springen tussen de kinderen vond ik fantastisch.



Acht kinderen, plus ik en Juliane, mochten dan als hindernis op de airtrack gaan liggen.


Dan sprong meester Sam helemaal over ons.  Ik vond het super eng.
Maar in de armen van Audrey en Nick voelde ik me toch veilig.


Ik ga het hier bij laten want mijn vriendin Juliana zal ook wel willen vertellen.
Dus daag en ook dank aan Audrey die heeft mij geholpen bij het schrijven van deze blog.
 Vele groetjes van Benny


Ha, Benny heeft gedaan met vertellen.
Nu ben ik eindelijk aan de beurt.
Benny heeft wel al veel verteld over de sportdag.
Je weet dus al welke sporten we gedaan hebben,
en welke les we gekregen hebben van meester Rik.
Ik vond natuurlijk ook fijn dat Benny en ik mochten meedoen.




Ik vond airtrack en turnen heel leuk, hoor.



Dit vond ik tof : samen met Nick tussen onze vrienden door springen.
We vonden het wel jammer dat het maar een halve dag duurde.
Wij en onze vrienden vinden het immers super tof.
Na de les heeft tv-Mozaïek ons geïnterviewd.



Toen het huistijd was, hebben we wel nog even moeten wachten.
Iemand was vergeten ons te komen halen.
Gelukkig was directeur Franky onze reddende engel.
En weet je wat ik grappig vond ?
Toen de kinderen naar huis belden om te zeggen dat ze iets later
zouden zijn, deden ze dat allemaal in een andere taal.
Audrey kon ik verstaan, zij praatte Nederlands.
Sarah B en Casey kon ik nog een beetje verstaan.
Zij praatten Engels en Frans tegen hun mama.
Maar wat die Vlada allemaal zei is voor mij Chinees, hoor.
Ik zei tegen Vlada dat ik van dat Chinees helemaal niets verstond.
'Dat was geen Chinees, maar Russisch,' was het antwoord van Vlada.
Ik zal eens vragen aan Vlada of ze ons niet een beetje Russisch kan leren.
Nog twee dagen te gaan.  Hopelijk blijft het allemaal even leuk.
Ik wel Vlada ook nog even bedanken dat ze mij geholpen heeft met het maken van deze blog.

Groetjes van Juliane

P.S. En wat vonden jullie van het filmpje van dag 1 ?  Leuk, hé.
        Hopelijk volgen spoedig filmpjes 2 en 3.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten