dinsdag 22 november 2011

Hallo beste vriendjes

  Hier Juliane

Vandaag was het weer een fijne dag .
Onze vriendjes hebben moeilijke oefeningen geleerd over kommagetallen.
Benny en ik kunnen dat nog niet zo goed, hoor.
Wij hebben mee mogen doen met de leesles over een opa die spoedig ging sterven.
En toch was die opa grappig en lief voor zijn kleinkind.
Onze meester zei dat hij zo kon genieten als de kinderen zo expressievol het verhaaltje voorlazen.

Tijdens de grote speeltijd hadden wij onze dansje van de pietengym geoefend .
Ook hebben we een nieuw Sinterklaastoneeltje geoefend.
De titel is :



Misschien mogen we wel dit voorstellen in de kleuterschool.
Het zou echt tof zijn moest het doorgaan.
Ik kan al goed toneel spelen, hoor.
Ik moet er wel op letten dat ik niet aan Vlada's haar prul tijdens mijn optreden.
Ook Benny moet nog veel leren.
Hij moet beter zijn mond open en vooral terug dicht doen.
Ik heb nu ook coole kledij aan.  Vlada heeft me hierbij geholpen.
Ik vind ze echt mooi. Audrey heeft  voor Benny gezorgd.
Spijtig dat de meester hiervan nog geen foto heeft gemaakt.

DAAG!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten